Jak wybrać firmę szkoleniową?2017-11-06 08:51:00Każda firma, która chce uchodzić za poważnego gracza w swojej branży, powinna prowadzić rozsądną politykę szkoleniową. Czyli inwestować w swoich pracowników, zwiększać ich umiejętności i kompetencje, zamiast co chwila zatrudniać nowych. |
|
Skuteczna obsługa trudnego Klienta2017-09-27 13:16:59Obsługa Klienta to wyzwanie. Praca nad samym sobą i swoimi współpracownikami. Nikt nie mówił, że będzie łatwo. |
|
Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta2017-08-02 09:51:10W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne emocje. |
|
Zbuntowane talenty też szukają pracy2017-07-11 11:44:49Nie wiesz jakie umiejętności potrzebujesz by znaleźć dobrą pracę i osiągnąć sukces? Poniżej prezentujemy listę 5 kluczowych umiejętności dobrego pracownika nad którymi warto pracować. |
|
Najpierw wiedza, później własna działalność2017-07-04 12:15:26Żyjemy w czasach, gdzie o pracę wcale nie jest tak łatwo jak wskazują statystyki. Ciągłe podnoszenie kwalifikacji jest zatem dobrym rozwiązaniem na chwilę obecną, a także na przyszłość. |
|
Obsługa klienta jest najważniejsza2015-08-25 10:37:44Przedsiębiorstwa i instytucje dążą do jak najlepszego wypromowania swoich produktów lub do podniesienia ich jakości, sądząc, że dzięki temu zwiększą sprzedaż. Jednak rozmaite starania mogą pozostać niezauważone, jeśli zabraknie odpowiedniej obsługi klienta. |
|
Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji klientem B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa2015-04-28 15:59:40Z przyjemnością prezentujemy referencje ze szkolenia zamkniętego "Profesjonalna Obsługa Klienta", które przeprowadziliśmy na początku grudnia 2014 roku dla pracowników Ostrołęckiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji. |
|
Polecane szkolenia marketingowe2013-12-23 10:41:34Jak odgadnąć skryte potrzeby klienta? A jak sprawić by klient sam odczuł potrzebę posiadania naszych produktów czy usług? To zadania dla pracowników działów marketingowych. Trudne zadania, jednak bez nich nie może być mowy o skutecznej sprzedaży, a sama reklama staje się bezużyteczna. |
|
Wywiad miesiąca! Podróż do wnętrza ziemi2012-11-09 09:21:04Wywiad z dyrektorem ds. marketingu panem Tomaszem Florczykiem z Uzdrowiska Kopalnia Soli Bochnia. |
|
Szkolenia na Euro 20122011-06-06 12:42:33W trakcie turnieju Euro 2012 bardzo duże znaczenie będzie miała obsługa zagranicznych turystów – w tym celu powstała Akademia Euro - system szkoleń dla osób, które z gośćmi z Europy będą miały bezpośredni kontakt. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń profesjonalna obsługa
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.