Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki profesjonalna obsługa

Jak wybrać firmę szkoleniową?
2017-11-06 08:51:00

Każda firma, która chce uchodzić za poważnego gracza w swojej branży, powinna prowadzić rozsądną politykę szkoleniową. Czyli inwestować w swoich pracowników, zwiększać ich umiejętności i kompetencje, zamiast co chwila zatrudniać nowych.

Artykuł Jak wybrać firmę szkoleniową?
Skuteczna obsługa trudnego Klienta
2017-09-27 13:16:59

Obsługa Klienta to wyzwanie. Praca nad samym sobą i swoimi współpracownikami. Nikt nie mówił, że będzie łatwo.

Artykuł Skuteczna obsługa trudnego Klienta
Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
2017-08-02 09:51:10

W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne emocje.

Artykuł Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
Zbuntowane talenty też szukają pracy
2017-07-11 11:44:49

Nie wiesz jakie umiejętności potrzebujesz by znaleźć dobrą pracę i osiągnąć sukces? Poniżej prezentujemy listę 5 kluczowych umiejętności dobrego pracownika nad którymi warto pracować.

Artykuł Zbuntowane talenty też szukają pracy
Najpierw wiedza, później własna działalność
2017-07-04 12:15:26

Żyjemy w czasach, gdzie o pracę wcale nie jest tak łatwo jak wskazują statystyki. Ciągłe podnoszenie kwalifikacji jest zatem dobrym rozwiązaniem na chwilę obecną, a także na przyszłość.

Artykuł Najpierw wiedza, później własna działalność
Obsługa klienta jest najważniejsza
2015-08-25 10:37:44

Przedsiębiorstwa i instytucje dążą do jak najlepszego wypromowania swoich produktów lub do podniesienia ich jakości, sądząc, że dzięki temu zwiększą sprzedaż. Jednak rozmaite starania mogą pozostać niezauważone, jeśli zabraknie odpowiedniej obsługi klienta.

Artykuł Obsługa klienta jest najważniejsza
Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji klientem B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
2015-04-28 15:59:40

Z przyjemnością prezentujemy referencje ze szkolenia zamkniętego "Profesjonalna Obsługa Klienta", które przeprowadziliśmy na początku grudnia 2014 roku dla pracowników Ostrołęckiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji.

Artykuł Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji klientem B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
Polecane szkolenia marketingowe
2013-12-23 10:41:34

Jak odgadnąć skryte potrzeby klienta? A jak sprawić by klient sam odczuł potrzebę posiadania naszych produktów czy usług? To zadania dla pracowników działów marketingowych. Trudne zadania, jednak bez nich nie może być mowy o skutecznej sprzedaży, a sama reklama staje się bezużyteczna.

Artykuł Polecane szkolenia marketingowe
Wywiad miesiąca! Podróż do wnętrza ziemi
2012-11-09 09:21:04

Wywiad z dyrektorem ds. marketingu panem Tomaszem Florczykiem z Uzdrowiska Kopalnia Soli Bochnia.

Artykuł Wywiad miesiąca! Podróż do wnętrza ziemi
Szkolenia na Euro 2012
2011-06-06 12:42:33

W trakcie turnieju Euro 2012 bardzo duże znaczenie będzie miała obsługa zagranicznych turystów – w tym celu powstała Akademia Euro - system szkoleń dla osób, które z gośćmi z Europy będą miały bezpośredni kontakt.

Artykuł Szkolenia na Euro 2012

stron: 1 2 3 413

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń profesjonalna obsługa

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.